Flanker walczący wręcz zawita do Królestwa?

img
Mar
28

Wyobrażaliście sobie kiedyś flankera walczącego wręcz? Chcielibyście takowym rozegrać kilka partyjek? To zapraszam do lektury!

„Myślicie może nad wprowadzeniem flankera walczącego wręcz, który kontrolowałby wiatr, niczym Susanoo z gry Smite, lub tanka, który skupiałby się na wspomaganiu drużyny przy użyciu wiatru/tornada i skutecznym przerzedzaniu grup przeciwników?”

„Aktualnie pracujemy nad paroma zestawieniami umiejętności dla flankera walczącego wręcz.”


Jak widzimy Hi-Rez nie próżnuje i stara się jak najbardziej urozmaicić Nam rozgrywkę! Jak dobrze wiemy, studio wyznaczyło kilka zespołów do pracy nad kolejnymi czempionami w Paladins, a każdy nowy ma pojawiać się co 3 tygodnie. Na chwilę obecną pracownicy zrealizowali zamierzony plan z 8 lipca 2016 roku, który opublikował na swoim Twitterze Drybear:

Jak widać Hi-Rez planował wprowadzenie postaci takich jak: Mal Damba (sssnakes), Torvald (shieldmeplz) czy Lex (execute) już ponad pół roku temu! Do tego wszystkie, które na przestrzeni tych miesięcy zostały wprowadzone do gry, są na swój sposób unikatowe, wymagające korzystania z innych stylów gry, a wszystko to, by zapewnić graczom jak największą różnorodność w kwestii rozgrywki.

Jak dowiedzieliśmy się niedawno, studio pracuje już nad projektem flankera walczącego wręcz. Osobiście mogę śmiało przypuszczać, że ten czempion będzie zdecydowanie polegał na szybkości, by w jak najkrótszym czasie zbliżyć się do przeciwnika, oraz (prawdopodobnie) na jednym z żywiołów. W sumie moc wiatru nie byłaby w tym wypadku głupia 🙂

A Wy co myślicie? Jak według Was powinna wyglądać taka postać i jakie umiejętności mogłaby mieć? Piszcie! 😀


  • img
    Mar 28, 2017 @ 21:04 pm

    O rety! Byłoby grane!!! :O

  • img
    Sharavok Odpowiedz
    Mar 29, 2017 @ 8:12 am

    Była postać walcząca siekierą z bliska – stary Grover

    • img
      Lukash Odpowiedz
      Mar 29, 2017 @ 11:03 am

      Niby była, ale przez to że strasznie ciężko było go wtedy zbalansować to go zmienili… z flankerem może być dużo łatwiej jeśli chodzi o balans

  • img
    Mar 30, 2017 @ 13:48 pm

    Moim zdaniem postać ta mogła by nazywać się na przykład Kazeejii (po japońsku kaze to wiatr a ejji to ostrze) był by dosyć szczupły średni wysokością a jego strój był by czarny od dołu do pasa natomiast od pasa do góry siwy cały by był owinięty białą chustą.
    Zwykły atak : Atak kataną która jakby pchała wiatr.
    Prawy przycisk myszy : Spowolnienie na większy obszar wroga poprzez wiatr przywołany z dłoni.
    Q : Leczenie siebie 500 pk.
    F : Ogromny skok na wysokość 10000 jednostek do góry.
    E : Masowe wiatry które odpychają wrogów.
    Więc tak widzę tą postać a punkty życia to 1800 albo 2000 pozdro.

    • img
      Lukash Odpowiedz
      Mar 30, 2017 @ 14:20 pm

      No przyznam, że całkiem fajny pomysł. Chciałbym zobaczyć jakby coś takiego wyglądało w grze 😀