Paladins OB40 Datamining – TORVALD

img
Gru
22

Zmiany kosmetyczne

  • Wierzchowiec
    • Morph – eksperymentalny, zmiennokształtny wierzchowiec
    • prawdopodobnie testowany indywidualnie dla każdej postaci
  • Kosmetyka postaci
    • Tinder
  • Bronie
    • Crossbow Pink
  • Spraye

Nowy czempion – Torvald (!)

  • Opis
    • Chroń sojuszników przy pomocy tajemnej mocy.
  • Glyph of the Fist I, II, III, IV
    • [Broń] Zmniejsza czas przeładowania o 5%.
    • [Broń] Zmniejsza czas przeładowania o 10%.
    • [Broń] Zmniejsza czas przeładowania o 15%.
    • [Broń] Zmniejsza czas przeładowania o 20%.
  • Glyph of Freedom I, II, III, IV
    • [Pancerz] Zmniejsza czas trwania efektów kontroli tłumu o 6%.
    • [Pancerz] Zmniejsza czas trwania efektów kontroli tłumu o 12%.
    • [Pancerz] Zmniejsza czas trwania efektów kontroli tłumu o 18%.
    • [Pancerz] Zmniejsza czas trwania efektów kontroli tłumu o 24%.
  • Glyph of Health I, II, III, IV
    • [Pancerz] Zwiększa maksymalny poziom zdrowia o 150 HP.
    • [Pancerz] Zwiększa maksymalny poziom zdrowia o 300 HP.
    • [Pancerz] Zwiększa maksymalny poziom zdrowia o 450 HP.
    • [Pancerz] Zwiększa maksymalny poziom zdrowia o 600 HP.
  •  Glyph of Siphoning I, II, III, IV
    • [Pancerz] Eliminacje nakładają na Ciebie 100 punktów tarczy.
    • [Pancerz] Eliminacje nakładają na Ciebie 200 punktów tarczy.
    • [Pancerz] Eliminacje nakładają na Ciebie 300 punktów tarczy.
    • [Pancerz] Eliminacje nakładają na Ciebie 400 punktów tarczy.
  • Eldritch Speed I, II, III, IV
    • [Recharge] Zyskujesz 8% szybkości ruchu w czasie trwania Recharge.
    • [Recharge] Zyskujesz 16% szybkości ruchu w czasie trwania Recharge.
    • [Recharge] Zyskujesz 24% szybkości ruchu w czasie trwania Recharge.
    • [Recharge] Zyskujesz 32% szybkości ruchu w czasie trwania Recharge.
  • Conduction I, II, III, IV
    • [Recharge] Zmniejsza czas odnowienia Recharge o 0,5 sekundy.
    • [Recharge] Zmniejsza czas odnowienia Recharge o 1 sekundę.
    • [Recharge] Zmniejsza czas odnowienia Recharge o 1,5 sekundy.
    • [Recharge] Zmniejsza czas odnowienia Recharge o 2 sekundy.
  • Induction I, II, III, IV
    • [Recharge] Recharge generuje 2 jednostki amunicji na sekundę.
    • [Recharge] Recharge generuje 4 jednostki amunicji na sekundę.
    • [Recharge] Recharge generuje 6 jednostek amunicji na sekundę.
    • [Recharge] Recharge generuje 8 jednostek amunicji na sekundę.
  • Vital Grasp I, II, III, IV
    • [Recharge] Recharge generuje 5% tarczy więcej.
    • [Recharge] Recharge generuje 10% tarczy więcej.
    • [Recharge] Recharge generuje 15% tarczy więcej.
    • [Recharge] Recharge generuje 20% tarczy więcej.
  • Hearthwarder I, II, III, IV

    • [Protection] Aktywacja Protection daje Ci 100 punktów tarczy.
    • [Protection] Aktywacja Protection daje Ci 200 punktów tarczy.
    • [Protection] Aktywacja Protection daje Ci 300 punktów tarczy.
    • [Protection] Aktywacja Protection daje Ci 400 punktów tarczy.
  • Lifegiver I, II, III, IV
    • [Protection] Aktywacja Protection przywraca Ci 50 HP.
    • [Protection] Aktywacja Protection przywraca Ci 100 HP.
    • [Protection] Aktywacja Protection przywraca Ci 150 HP.
    • [Protection] Aktywacja Protection przywraca Ci 200 HP.
  • Timeshaper I, II, III, IV
    • [Protection] Zmniejsza czas odnowienia Protection o 0,5 sekundy.
    • [Protection] Zmniejsza czas odnowienia Protection o 1 sekundę.
    • [Protection] Zmniejsza czas odnowienia Protection o 1,5 sekundy.
    • [Protection] Zmniejsza czas odnowienia Protection o 2 sekundy.
  • Winddancer I, II, III, IV
    • [Protection] Protection daje zaznaczonemu 10% szybkości ruchu na 2 sekundy.
    • [Protection] Protection daje zaznaczonemu 20% szybkości ruchu na 2 sekundy.
    • [Protection] Protection daje zaznaczonemu 30% szybkości ruchu na 2 sekundy.
    • [Protection] Protection daje zaznaczonemu 40% szybkości ruchu na 2 sekundy.
  • Arcane Etching I, II, III, IV
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast daje Ci 100 punktów tarczy.
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast daje Ci 200 punktów tarczy.
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast daje Ci 300 punktów tarczy.
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast daje Ci 400 punktów tarczy.
  • Scribe’s Wit I, II, III, IV
    • [Runic Blast] Zmniejsza czas odnowienia Runic Blast o 1 sekundę.
    • [Runic Blast] Zmniejsza czas odnowienia Runic Blast o 2 sekundy.
    • [Runic Blast] Zmniejsza czas odnowienia Runic Blast o 3 sekundy.
    • [Runic Blast] Zmniejsza czas odnowienia Runic Blast o 4 sekundy.
  • Infusion I, II, III, IV
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast przywraca Ci 50 HP.
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast przywraca Ci 100 HP.
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast przywraca Ci 250 HP.
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast przywraca Ci 300 HP.
  • Rune Torrent I, II, III, IV
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast przywraca 4 jednostki amunicji.
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast przywraca 8 jednostki amunicji.
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast przywraca 12 jednostki amunicji.
    • [Runic Blast] Aktywacja Runic Blast przywraca 16 jednostki amunicji.

Barik – Zmiany kart i umiejętności

  • Turret
    • Stwórz działko zadające przeciwnikowi 350 punktów obrażeń na sekundę do czasu zniszczenia działka. Możesz stworzyć na raz do 3 działek. Strzały działka naznaczają trafionego przeciwnika na 3 sekundy. Gracz może być naznaczony kilkakrotnie przez kilka działek.
  • Barik Weapon I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Zadajesz 7% więcej obrażeń przeciwnikom trafionym przez działko.
    • [Karta umiejętności] Zadajesz 14% więcej obrażeń przeciwnikom trafionym przez działko.
    • [Karta umiejętności] Zadajesz 21% więcej obrażeń przeciwnikom trafionym przez działko.
    • [Karta umiejętności] Zadajesz 28% więcej obrażeń przeciwnikom trafionym przez działko.
  • Barik Turret I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Możesz ustawić 2 działka na raz, a czas odnowienia kolejnego jest zmniejszony o 1 sekundę.
    • [Karta umiejętności] Możesz ustawić 2 działka na raz, a czas odnowienia kolejnego jest zmniejszony o 2 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Możesz ustawić 2 działka na raz, a czas odnowienia kolejnego jest zmniejszony o 3 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Możesz ustawić 2 działka na raz, a czas odnowienia kolejnego jest zmniejszony o 4 sekundy.
  • Barik Barricade I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Czas odnowienia Barricade jest zmniejszony o 1,5 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Czas odnowienia Barricade jest zmniejszony o 3 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Czas odnowienia Barricade jest zmniejszony o 4,5 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Czas odnowienia Barricade jest zmniejszony o 6 sekund.
  • Barik Rocket I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Zyskujesz 400 punktów tarczy po aktywacji Rocket Boots i 4 sekundy po niej.
    • [Karta umiejętności] Zyskujesz 800 punktów tarczy po aktywacji Rocket Boots i 4 sekundy po niej.
    • [Karta umiejętności] Zyskujesz 1200 punktów tarczy po aktywacji Rocket Boots i 4 sekundy po niej.
    • [Karta umiejętności] Zyskujesz 1600 punktów tarczy po aktywacji Rocket Boots i 4 sekundy po niej.

Bomb King – Zmiany kart

  • Bomb King Weapon I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Zwiększa zasięg Sticky Bomb o 7%.
    • [Karta umiejętności] Zwiększa zasięg Sticky Bomb o 14%.
    • [Karta umiejętności] Zwiększa zasięg Sticky Bomb o 21%.
    • [Karta umiejętności] Zwiększa zasięg Sticky Bomb o 28%.
  • Bomb King Detonate I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Po trafieniu przeciwnika kilkoma Sticky Bomb na raz, każda następna bomba (licząc od pierwszej) zada 8% więcej obrażeń.
    • [Karta umiejętności] Po trafieniu przeciwnika kilkoma Sticky Bomb na raz, każda następna bomba (licząc od pierwszej) zada 16% więcej obrażeń.
    • [Karta umiejętności] Po trafieniu przeciwnika kilkoma Sticky Bomb na raz, każda następna bomba (licząc od pierwszej) zada 24% więcej obrażeń.
    • [Karta umiejętności] Po trafieniu przeciwnika kilkoma Sticky Bomb na raz, każda następna bomba (licząc od pierwszej) zada 32% więcej obrażeń.
  • Bomb King Poppy I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Zwiększa własny odrzut Poppy Bomb o 10%.
    • [Karta umiejętności] Zwiększa własny odrzut Poppy Bomb o 20%.
    • [Karta umiejętności] Zwiększa własny odrzut Poppy Bomb o 30%.
    • [Karta umiejętności] Zwiększa własny odrzut Poppy Bomb o 40%.
  • Bomb King Grumpy I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Zmniejsza czas odnowienia Grumpy Bomb o 1,5 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Zmniejsza czas odnowienia Grumpy Bomb o 3 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Zmniejsza czas odnowienia Grumpy Bomb o 4,5 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Zmniejsza czas odnowienia Grumpy Bomb o 6 sekund.

Cassie – Zmiany kart

  • Cassie Weapon I, II, III, IV

    • [Karta umiejętności] Zwiększ szybkość strzału o 5%.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ szybkość strzału o 10%.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ szybkość strzału o 15%.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ szybkość strzału o 20%.
  • Cassie Blast I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Obrażenia zadawane Blast Shotem wynoszą 75.
    • [Karta umiejętności] Obrażenia zadawane Blast Shotem wynoszą 150.
    • [Karta umiejętności] Obrażenia zadawane Blast Shotem wynoszą 225.
    • [Karta umiejętności] Obrażenia zadawane Blast Shotem wynoszą 300.
  • Cassie Dodge I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Po użyciu Dodge Roll zwiększ o 8% bonusowe obrażenia na 8 sekund.
    • [Karta umiejętności] Po użyciu Dodge Roll zwiększ o 16% bonusowe obrażenia na 8 sekund.
    • [Karta umiejętności] Po użyciu Dodge Roll zwiększ o 24% bonusowe obrażenia na 8 sekund.
    • [Karta umiejętności] Po użyciu Dodge Roll zwiększ o 32% bonusowe obrażenia na 8 sekund.
  • Cassie Disengage I, II, III, IV

    • [Karta umiejętności] Zadaj 15% więcej obrażeń po trafieniu odrzuconego przeciwnika.
    • [Karta umiejętności] Zadaj 30% więcej obrażeń po trafieniu odrzuconego przeciwnika.
    • [Karta umiejętności] Zadaj 45% więcej obrażeń po trafieniu odrzuconego przeciwnika.
    • [Karta umiejętności] Zadaj 60% więcej obrażeń po trafieniu odrzuconego przeciwnika.

Evie – Zmiany kart

  • Evie Weapon I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Twoja broń zadaje 4% obrażeń więcej.
    • [Karta umiejętności] Twoja broń zadaje 8% obrażeń więcej.
    • [Karta umiejętności] Twoja broń zadaje 12% obrażeń więcej.
    • [Karta umiejętności] Twoja broń zadaje 16% obrażeń więcej.
  • Evie Blink I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Blink może być użyty przez 1s po pierwszym użyciu, przenosząc gracza do punktu początkowego.
    • [Karta umiejętności] Blink może być użyty przez 2s po pierwszym użyciu, przenosząc gracza do punktu początkowego.
    • [Karta umiejętności] Blink może być użyty przez 3s po pierwszym użyciu, przenosząc gracza do punktu początkowego.
    • [Karta umiejętności] Blink może być użyty przez 4s po pierwszym użyciu, przenosząc gracza do punktu początkowego.
  • Evie Block I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Ice Block przywraca 150 pkt życia na sekundę.
    • [Karta umiejętności] Ice Block przywraca 300 pkt życia na sekundę.
    • [Karta umiejętności] Ice Block przywraca 450 pkt życia na sekundę.
    • [Karta umiejętności]Ice Block przywraca 600 pkt życia na sekundę.
  • Evie Soar I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Skraca czas odnowienia Soar o 1,5 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Skraca czas odnowienia Soar o 3 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Skraca czas odnowienia Soar o 4,5 sekundy.
    • [Karta umiejętności] Skraca czas odnowienia Soar o 6 sekundy.

Fernando – Zmiany kart

  • Fernando Armor I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Zwiększ zdrowie o 300.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ zdrowie o 600.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ zdrowie o 900.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ zdrowie o 1200.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ zdrowie o 1500.
  • Fernando Charge I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Skróć czas odnowienia Charge o 1s.
    • [Karta umiejętności] Skróć czas odnowienia Charge o 2s.
    • [Karta umiejętności] Skróć czas odnowienia Charge o 3s.
    • [Karta umiejętności] Skróć czas odnowienia Charge o 4s.
  • Fernando Fireball I, II, III, IV

    • [Karta umiejętności] Zadaj 15% więcej obrażeń jeśli trafisz wroga Fireballem.
    • [Karta umiejętności] Zadaj 30% więcej obrażeń jeśli trafisz wroga Fireballem.
    • [Karta umiejętności] Zadaj 45% więcej obrażeń jeśli trafisz wroga Fireballem.
    • [Karta umiejętności] Zadaj 60% więcej obrażeń jeśli trafisz wroga Fireballem.
  • Fernando Shield I, II, III, IV

    • [Karta umiejętności] Zwiększ wytrzymałość tarczy o 600.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ wytrzymałość tarczy o 1200.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ wytrzymałość tarczy o 1800.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ wytrzymałość tarczy o 2400.

Grover – Zmiany umiejętności

  • Blossom – HighHeal
    • Pasywne leczenie sojuszników zostaje zwiększone o 400 zdrowia na sekundę. Aktywacja Blossom leczy o 3000 zdrowia.

Makoa – Zmiany kart i umiejętności

  • Shell Shield
    • Tarcza będzie posiadała 12000 punktów wytrzymałości i będzie działała przez 4 sekundy.
  • Makoa Shield I, II, III, IV

    • [Karta umiejętności] Zwiększ wytrzymałość tarczy o 500.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ wytrzymałość tarczy o 1000.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ wytrzymałość tarczy o 1500.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ wytrzymałość tarczy o 2000.
  • Makoa Armor I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Zwiększ zdrowie o 250.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ zdrowie o 500.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ zdrowie o 750.
    • [Karta umiejętności] Zwiększ zdrowie o 1000.
  • Makoa Anchor I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Pierwszy strzał po złapaniu przeciwnika hakiem zadaje 20% więcej obrażeń.
    • [Karta umiejętności] Pierwszy strzał po złapaniu przeciwnika hakiem zadaje 40% więcej obrażeń.
    • [Karta umiejętności] Pierwszy strzał po złapaniu przeciwnika hakiem zadaje 60% więcej obrażeń.
    • [Karta umiejętności] Pierwszy strzał po złapaniu przeciwnika hakiem zadaje 80% więcej obrażeń.
  • Makoa Spin I, II, III, IV

    • [Karta umiejętności] Shell Spin przywraca 400 zdrowia jeśli trafiłeś w przeciwnika.
    • [Karta umiejętności] Shell Spin przywraca 800 zdrowia jeśli trafiłeś w przeciwnika.
    • [Karta umiejętności] Shell Spin przywraca 1200 zdrowia jeśli trafiłeś w przeciwnika.
    • [Karta umiejętności] Shell Spin przywraca 1600 zdrowia jeśli trafiłeś w przeciwnika.

Ying – Zmiany kart

  • Ying Weapon I, II, III, IV
    • [Karta umiejętności] Zadaje 30 punktów obrażeń więcej, jeśli trafisz przeciwnika wszystkimi pięcioma strzałami (tikami).
  • Ying Link I, II, III, IV

    • [Karta umiejętności] Przeniesienie się w miejsce zabitej iluzji powoduje powstanie nowej iluzji posiadającej 25% życia.
    • [Karta umiejętności] Przeniesienie się w miejsce zabitej iluzji powoduje powstanie nowej iluzji posiadającej 50% życia.
    • [Karta umiejętności] Przeniesienie się w miejsce zabitej iluzji powoduje powstanie nowej iluzji posiadającej 75% życia.
    • [Karta umiejętności] Przeniesienie się w miejsce zabitej iluzji powoduje powstanie nowej iluzji posiadającej 100% życia.
  • Ying Dodge I, II, III, IV
  • Ying Disengage I, II, III, IV

Mapy

  • NOWE! Grotto
    • Desert themed
  • Flag Ball
  • Garden
  • Instrinsic
  • UnderCity

#Preyas

  • img
    jax0 Odpowiedz
    Gru 22, 2016 @ 19:08 pm

    Czyli to będzie jako OB40?

    • img
      Gru 23, 2016 @ 19:39 pm

      Datamining to przecieki tego, co może się ukazać w przyszłych patchach. Ten tutaj oznaczony jest frazą „OB 40”, ponieważ informacje przeciekły wraz z wydaniem tego patcha 🙂